۲۲ فروردین‌ماه یک مادر و دختر که برای خرید در خیابان حضور داشتند با مزاحمت چند مرد روبه رو شدند. مردان خشن قصد داشتند این زن و دخترش را به زور سوارخودرویشان کنند که آنها از ترس به یک مغازه مراجعه و از آقای کاسب تقاضای کمک کردند. مزاحمان اما با بی رحمی،صاحب مغازه را زیر کتک گرفتند

کلانشهر: فرمانده انتظامی شهرستان دماوند از دستگیری عاملان نزاع و درگیری شهر رودهن خبر داد.

مرتضی ملکی، فرمانده انتظامی شهرستان دماوند صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پیرو اعلام سامانه 110، موضوع نزاع و درگیری در بلوار شهید مطهری شهر رودهن، بلافاصله در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: در همین رابطه در شب درگیری، چهار نفر دستگیر شدند که اقدامات قانونی در دست اقدام است.

فرمانده انتظامی شهرستان دماوند افزود: فرماندهی انتظامی شهرستان در راستای تامین امنیت شهروندان از هیچ کوششی دریغ نکرده و با کسانی که بخواهند امنیت و آسایش شهروندان و نظم اجتماعی را خدشه دارکنند، برابر قانون بشدت برخورد خواهد کرد.

در این ارتباط پایگاه خبری تارود که اخبار دماوند را پوشش می دهد علت خشونت رخ داده را اینگونه روایت کرده است:

در تاریخ ۲۲ فروردین‌ماه سال ۱۴۰۳، ساعت ۱۷ همسر و دخترم جهت خرید ازمنزل در بلوار شهید مطهری به سمت مغازه رفته که یک خودروی سواری مشکی با دو سرنشین مرد به زور و اجبار ایجاد مزاحمت نموده و قصد داشتن که به زور همسر و دختر بنده را سوار اتومبیل نمایند و همسر و دخترم از ترس به مغازه جنب فروشگاه آلدی مراجعه کردند و از آقای کاسب تقاضای کمک نمودند.

آقای کاسب جوانمرد به بیرون از مغازه آمده و به ایشان تذکر داده چرا مزاحم مردم می‌شوید که با چاقو و قمه به ایشان حمله کرده و مورد ضرب شتم قرار داده و شیشه‌های مغازه و ویترین مغازه را به طور ناجوانمردانه‌ای شکسته‌اند و موجب مصدومیت شدید صاحب فروشگاه لباس در بلوار شهید مطهری رودهن شدند.

 



نظر شما:

security code